* PR Tech — новая сфера в индустрии коммуникаций, объединяющая современные технологии и методы традиционного PR
A successful marketing plan relies heavily on the pulling-power of advertising copy. Writing result-oriented ad copy is difficult, as it must appeal to, entice, and convince consumers to take action. There is no magic formula to write perfect ad copy; it is based on a number of factors.
A successful marketing plan relies heavily on the pulling-power of advertising copy. Writing result-oriented ad copy is difficult, as it must appeal to, entice, and convince consumers to take action. There is no magic formula to write perfect ad copy; it is based on a number of factors.
Подписывайтесь, чтобы быть в курсе самых эффективных инструментов и методов работы в онлайне
Вы сможете отписаться от рассылки в любой момент.
Да, пишите нам на contact@prex.ru c пометкой «PR Tech Journal» и мы пришлем вам подборку материалов или включим их в будущие рассылки.
Да. Если вы эксперт в теме PR Tech или готовы поделиться кейсом использования IT в PR, пишите нам на contact@prex.ru.